نامزد خود را در مهمانی‌ها بشناسید

محمدرضا نظامی روان‌شناس خانواده در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه جوانان و خانواده گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مهمانی‌های دوران نامزدی یکی از بهترین راه‌ها برای سنجیدن رفتار شریک آینده زندگی بوده و باید دقت لازم را در برخوردهایش داشته باشید.
 
وی در خصوص مسائلی که باید در یک مهمانی که به همراه وی هستید بررسی شود افزود: همسر آینده‌تان تا چه اندازه در یک مهمانی به شما توجه دارد، تا چه حد رفتارش مناسب شرایط و شأن شماست، با چه کسانی و تا چه حد گرم و صمیمی است، آداب معاشرت وی تا چه حد بوده و چقدر در کنار او احساس لذت دارید که مجموع این رفتارها نشان دهنده‌ی میزان روابط اجتماعی نامزدتان است.
 
این روان‌شناس ادامه داد: اگر رفتاری از وی در مهمانی باعث رنجش شما شود، در روزهای بعدی و زمانی که از حوصله و آرامش کافی برخوردارید در این باره با او صحبت و دلیل رفتارش را جویا شوید.
 
نظامی در پایان خاطرنشان کرد: هرگز به دلیل یک سوءتفاهم روابط خود را با یکدیگر به تنش نیندازید، زیرا ممکن است که او از نگاهی که شما به این رفتار داشته بی‌خبر بوده و یا تنها یک اشتباه ساده در قضاوت شما باعث ایجاد این سوءتفاهم شده باشد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 4 آبان 1394 ا 23:14 نويسنده : عرفان ا
.: Weblog Themes By : VioletSkin.lxb.ir :.